ဒီတစ္လ Music Plus က႑မွာ ကေလးလည္းမက လူႀကီးလည္း မက်နဲ႔ ျဖဴစင္ပြင့္လင္းၿပီး ခ်စ္စရာအၿပံဳးေလးနဲ႔ ‘ေပ်ာ္စရာႀကီး’ ဆိုၿပီး ‘လက္လက္ကိုထလို႔’ ၊ ‘မိုႏိုပိုလီ’ နဲ႔ တစ္ကိုယ္ေတာ္သမိုင္း ကို စတင္လိုက္တဲ့ အဆိုေတာ္မေလး ‘မိစႏၵီ’ ရဲ႕ ဂီတေျခလွမ္းေတြ အေၾကာင္း ရတီ စာဖတ္ ပရိသတ္ႀကီး အတြက္ တင္ဆက္ေပးလိုက္ပါတယ္။
မိစႏၵီ ဂီတရဲ႕လမ္းမေပၚ ေျခခ်ျဖစ္ခဲ့ပံုေလး က
သမီးတို႔ ဂီတကိုစျဖစ္ခဲ့တာက Underground ကစခဲ့တာပါ၊ ion line မွာ သီခ်င္းေတြတင္တယ္၊ ႐ႈိးပြဲေတြမွာ အေခြၾကမ္းေတြ လိုက္ေဝတယ္။ အေဖနဲ႔ ကိုဘိုစန္းနဲ႔ကလည္း ခင္ေနေတာ့ ႐ႈိးပြဲ ႀကီးေတြမွာ အဆိုေတာ္ ႀကီးေတြမဆိုခင္ ေရွ႕က မိုက္စမ္းေပါ့ ဆိုခြင့္ရတယ္။ ေနာက္ ကိုစိုးႀကီးတို႔နဲ႔ ေပါင္းၿပီး Hip Hop Family ဆိုၿပီး အဖြဲ႕ေလးဖြဲ႕တယ္။ Underground အေခြေလးကို ျဖန္႔ခဲ့တယ္။ အေခြသံုးေထာင္ေလာက္ ျဖန္႔ျဖစ္ခဲ့တယ္။ ၂ဝဝ၉- ၂ဝ၁ဝ ေလာက္မွာ ကိုစိုင္းစိုင္းနဲ႔ ဘိုဘို အင္တာတိန္းမန္႔ တို႔ေပါင္းၿပီး Underground က ကေလးေတြကို ေျမေတာင္ေျမႇာက္ေပးမယ္ ဆိုၿပီး သီခ်င္းေတြ ေတာင္းတယ္၊ ပို႔တဲ့သူေတြက အမ်ားႀကီးပဲ။ သီခ်င္းအပုဒ္ ၆ဝဝ ေလာက္ထဲက အပုဒ္ ၃ဝ ေရြးတယ္။ အဲဒီထဲမွာ သမီးဆိုတာ ၂ ပုဒ္ပါတယ္။ ေပ်ာ္စရာႀကီး ကေနၿပီး ဒီဂီတလမ္းမေပၚ ေရာက္လာခဲ့ၾကတာ။
သီခ်င္းေလးေတြ ရင္ထဲမွာ သေႏၶတည္ခဲ့ရ တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး
သမီးရယ္ သက္သခင္ရယ္ ငယ္ငယ္တုန္းက ႐ူးသြပ္ခဲ့ဖူးတယ္။ ၆ တန္းေလာက္တုန္းက အက္စစ္ကလည္း ထြက္ၿပီးကာစဆိုေတာ့ သမီးတို႔ ကလည္း Weather ဆိုၿပီး ဖြဲ႕လိုက္တယ္။ ႀကီးတဲ့ အခါ သီခ်င္းဆိုၾကမယ္ေပါ့။ ၁ဝ တန္းၿပီးေတာ့ သက္သခင္က သီခ်င္းဆိုၾကမယ္ဆိုေတာ့ ဆိုဖို႔ စီစဥ္ၾကတယ္။ ညီမက မယ္လိုဒီကို ေရးတယ္။ ရက္ပင္ကို ခ်မ္းေအးဝင္းက ေရးေပးတယ္။ သီခ်င္းကို စလုပ္မယ္ဆိုေတာ့ သက္သခင္က ေမာ္ဒယ္ စလုပ္ေနၿပီ မအားေတာ့ဘူး။ အဲဒါနဲ႔ သမီး တစ္ေယာက္တည္းပဲ လုပ္ျဖစ္သြားတာ။ ဒီလမ္းကို စၿပီးမွေတာ့ ျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္ဆိုၿပီး ပိုးကလည္း ငယ္ငယ္ကတည္းက ရိွေနေတာ့ ရပ္လို႔မရေတာ့ဘူး၊ ဆက္လုပ္ျဖစ္ သြားတာ။
သီခ်င္းေရးသားျခင္းႏွင့္ သီဆိုမႈအေပၚ
သမီးဆိုခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေတြကိုေတာ့ အစပိုင္း မွာ ဘန္နီၿဖိဳးက ေရးေပးတယ္၊ ေနာက္ပိုင္းအေခြ ေတြမွာေတာ့ သမီးကိုယ္တိုင္ပဲ ေရးျဖစ္တာ မ်ားတယ္။ ၉၉.၉ တို႔၊ အေဝးကတို႔ဆိုလည္း သမီး ကိုယ္တိုင္ပဲ ေရးခဲ့တာ ပရိသတ္ ကလည္း အား ေပးၾကပါတယ္။ ဂီတနဲ႔ပတ္သက္ရင္လည္း ဘယ္ ဂီတမဆို သမီး ေလ့လာတယ္၊ ျမန္မာသံဆိုလည္း ႀကိဳက္တယ္။ ဂီတကို ႐ူးသြပ္စြာနဲ႔ အမ်ဳိးမ်ဳိးႀကိဳးစား ခဲ့တာ၊ အရင္က အတြဲေခြေတြ အမ်ားႀကီး ဆိုခဲ့ တယ္။ ခုတစ္ကိုယ္ေတာ္ေခြ က်ေတာ့ ပရိသတ္ အားလုံးအတြက္ ကိုယ္ခ်ျပခ်င္တာေတြ ခ်ျပလို႔ရ တယ္။ အမ်ားနဲ႔ လုပ္ရတာေတြက ဆိုသင့္လို႔ ဆိုလိုက္ရတဲ့ သီခ်င္းေတြလည္း ရိွတယ္။ ကိုယ့္ အေခြက်ေတာ့ ကိုယ္ ႀကိဳက္တဲ့ ျမဴးစစ္ကို စိတ္ ႀကိဳက္ဖန္တီးလို႔ ရတယ္။ သီခ်င္းကို စိတ္ႀကိဳက္ ဖန္တီးလို႔ရတယ္။ ကိုယ့္အတြက္ ေကာင္းေသာ သမိုင္းတစ္ခုကို ေရးခ်င္တဲ့ဆႏၵလည္း ရိွတာနဲ႔ တစ္ကိုယ္ေတာ္ေခြထြက္ျဖစ္ခဲ့တာ၊ သမီးရဲ႕အေခြ မွာ ေတးေရးေတြက ဦးေရႊေဂ်ာ္ေဂ်ာ္၊ ရဲေလး၊ ရသ၊ ကိုစိုးႀကီး၊ ဦးစိုးလင္းနဲ႔ ညီမကိုယ္တိုင္ ၅ ပုဒ္ဝင္ေရးထားတယ္၊ အတီးအေနနဲ႔က KGK ၊ ေဇထူးေအာင္၊ ကိုလႊမ္းပိုင္၊ Ride D ၊ ကိုမိုးမိုး ပါတယ္။ စတူဒီယိုက စြမ္း၊ ဒြင္း၊ ဟိုက္ ဘတ္မွာ သြင္းခဲ့တယ္၊ VCD ကေတာ့ ႐ိုက္ထားတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာ ကိုဝင္းလြင္ထက္၊ ကိုေအာင္၊ ကိုဝီရ တို႔နဲ႔ ႐ိုက္ထားတယ္၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြကေတာ့ သမီးနဲ႔အတူ ကိုရဲေလး၊ ေကာင္းျပည့္၊ ျမတ္သူ ေက်ာ္၊ ဆန္းတိုးႏိုင္၊ ဘိုဘို၊ မိုးခန္႔႐ိႈင္း၊ သိန္းလင္း စိုး၊ ကြတ္တီ၊ စႏီၵျမင့္လြင္၊ နန္းျမတ္ၿဖိဳးသင္း၊ ေနျခည္လင္းလဲ့ အားလုံးဝိုင္း႐ိုက္ ေပးထားၾကတယ္။
VCD အျပင္ သီးျခား႐ိုက္ကူးမႈအေနနဲ႔က
သူငယ္ခ်င္းေတြ အကူအညီေတာင္းတဲ့အခါ ႐ိုက္ေပးျဖစ္တယ္။ ေၾကာ္ျငာေလးေတြလည္း ႐ိုက္ေပးျဖစ္တယ္။ MB ဘီစကစ္၊ ေကာ္ဖီေၾကာ္ျငာ၊ ေဘဘုတ္အေနနဲ႔က အက်ႌေၾကာ္ျငာ၊ ေနာက္ အေအး၊ ေရခဲမုန္႔၊ အဲဒီေၾကာ္ျငာ ေတြေတာ့ ႐ိုက္ ျဖစ္တယ္။
ပရိသတ္ရင္ထဲ အေရာက္ခဲ့ရဆုံး သီခ်င္း
ကိုယ့္ရဲ႕ သက္တံငယ္ သီခ်င္းပါ။ ခ်ဳိခ်ဳိႏုႏု သီခ်င္းေတြေတာ့ မႀကိဳက္ဘူး၊ သီခ်င္း စအပ္ကတည္းက ေသေသခ်ာခ်ာ ေျပာအပ္တယ္။ ေတးေရးေတြကလည္း သမီးအထာကို သိၿပီး သားဆိုေတာ့ သီခ်င္းရလို႔ ဆိုလိုက္ရင္ ကြက္တိပဲ။ VCD ႐ိုက္ေတာ့လည္း သမီးႀကိဳက္တဲ့ Story ကို ေျပာျပတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာေတြက အဲဒီအေပၚမွာ ပိုေကာင္းသြားေအာင္ စဥ္းစားၿပီး ႐ိုက္ေပးၾကတာ။
တစ္ကိုယ္ေတာ္အေခြ ဖန္တီးမႈအေပၚ ျဖတ္ေက်ာ္ရတဲ့ အခက္အခဲ
တစ္ကိုယ္ေတာ္ အေခြအတြက္ ႐ုန္းကန္ ေက်ာ္ျဖတ္ရတာေတြလည္း အမ်ားႀကီးပါ။ အတြဲ ေခြေတြတုန္းက ကိုယ့္မွာ ဘာတာဝန္မွ မရိွဘူး၊ သီခ်င္းေလးဆိုၿပီး ေပးလိုက္႐ုံပဲ။ ကိုယ္ပိုင္ေခြ က်ေတာ့ အသံသြင္း၊ ဆင္ဆာ တင္၊ ေဘဘုတ္ ေထာင္တာကအစ ကိုယ့္တာဝန္ေတြပဲ ေက်ာင္းက လည္း တစ္ဖက္နဲ႔ စိတ္ဖိစီးတဲ့ဒဏ္က ေျပာမျပ တတ္ေအာင္ ခံစားရတယ္။ အေတြ႕အႀကဳံေတာ့ အမ်ားႀကီးရတယ္။ ပရိသတ္ရဲ႕ အားေပးမႈကိုလည္း ေက်နပ္ပါတယ္။ VCD ကိုလည္း အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားထားတယ္။ သမီးဆႏၵအရေတာ့ ၿမိဳ႕ႀကီးေတြတင္မကဘူး။ ေတာရြာအႏွံ႔ပါ ျပန္႔ေစခ်င္တာ အားလုံးကို နားေထာင္ေစခ်င္တာ။
Stage Show အေတြ႕အႀကဳံနဲ႔ ဂီတအတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ အတိုင္းအတာ
ညီမက စင္ေပၚ တက္ခါနီးဆိုရင္ သိပ္ ေၾကာက္တာ၊ ပထမဆုံး ပြဲတုန္းကဆိုရင္ ဒူးေတြတုန္ၿပီး လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ဆြဲၿပီး စင္ေပၚတက္ခဲ့ရ တယ္။ အေပၚလည္း ေရာက္ေရာ ေၾကာက္စိတ္က လုံးဝမရိွေတာ့ဘူး၊ သြားေလးၿဖဲၿပီး သီခ်င္းဆိုျပ လိုက္တာပဲ၊ ဂီတနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ခံစားမႈကို ေျပာ ရရင္ သီခ်င္းေလးေတြ ေရးေနရရင္ ဆိုေနရရင္ ေပ်ာ္ရႊင္ရတဲ့ ခံစားမႈက ဘာနဲ႔မွ မတူဘူး၊ သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ေရးၿပီးသြားရင္ ဧဝရက္ေတာင္ထိပ္မွာ အလံ ေလး စိုက္လိုက္ရသလိုမ်ဳိးကို ခံစားရတာ။ သမီးဖန္တီးတဲ့ သီခ်င္းကို ပရိသတ္ေတြ အားေပး တယ္ဆိုရင္ သိပ္ေပ်ာ္တယ္။ သမီးက နာမည္ႀကီး ခ်င္လို႔လည္း မဟုတ္ဘူး။ မိစႏၵီကို မသိရင္ေတာင္ မိစႏၵီသီခ်င္းေတြက ပရိသတ္ေတြရင္ထဲမွာ ရိွေန ရင္ သမီးေပ်ာ္ပါတယ္။ ဂီတကိုလည္း သမီး အသက္ႀကီးတဲ့အထိ ဆက္လုပ္သြားမွာ။ အေခြ မထုတ္ေတာ့ရင္ေတာင္ သမီးဟာသမီး အသံေလး သြင္းၿပီး နားေထာင္ေနမွာ။
မိစႏၵီရဲ႕ Style အေနနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး
Style အေနနဲ႔ေျပာရရင္ မိစႏၵီက မိန္းမ သိပ္မဆန္ဘူး၊ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေနတတ္တယ္။ မိန္းမပုံစံထက္ ႐ိုးသားပြင့္လင္းတဲ့ ပုံစံတစ္ခုအေန နဲ Style တစ္ခုအေနနဲ႔ ေပးစြမ္းမွာပါ။
မိစႏၵီရဲ႕ သီခ်င္းေတြ သြားရင္းလာရင္း ျပန္ၾကားရတဲ့အခါ
ေပ်ာ္လည္း ေပ်ာ္တယ္၊ ရွက္လည္း ရွက္တယ္၊ တခ်ဳိ႕ဆိုင္ေတြဆို ကိုယ္လာမွ ကိုယ့္သီခ်င္း ေကာက္ဖြင့္လိုက္တာ ကိုယ္က ဘယ္နားေနလို႔ ေနရမွန္း မသိဘူး၊ ရွက္လိုက္တာ။ ဒါေပမဲ့ သမီး ေပ်ာ္ပါတယ္။
အားေပးေနတဲ့ ပရိသတ္ႀကီးအတြက္
ပရိသတ္ႀကီးကို သိေစခ်င္တာက သမီးက ဂီတကို ႐ူးသြပ္စြာနဲ႔ လုပ္ေနတာပါ၊ ပရိသတ္ကို လည္း ဂီတနဲ႔အလုပ္အေကြၽးျပဳခ်င္တာပါ၊ ေၾကာ္ျငာ႐ိုက္တာတို႔ သီခ်င္း႐ိုက္တာတို႔ေတြမွာ အားနည္းခ်က္မ်ား ရိွခဲ့ရင္ ျဖည့္စြက္ ၿပီး ၾကည့္ေပး ၾကပါလို႔၊ သီခ်င္းနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အရည္အေသြး ဒီ့ထက္မကပိုၿပီး ျမင့္မားေအာင္၊ ေနာက္ VCD မွာလည္း လူအား၊ အခ်ိန္အား၊ ေငြအင္အားစိုက္ ၿပီး အရာရာကို တိတိက်က်နဲ႔ ပရိသတ္အတြက္ ၁၄ပုဒ္ စလုံးကို တစ္ပုဒ္ခ်င္းအလိုက္ ေကာင္း ေအာင္ ႐ိုက္ကူးထားပါတယ္။ မိစႏၵီေစတနာေလး ေတြ တန္ျပန္သက္ေရာက္မယ္လို႔လည္း ယုံၾကည္ထားပါတယ္။ အားေပးၾကပါ၊ ေန႔တိုင္းလည္း ေမတၱာပို႔သပါတယ္၊ အားလုံး
ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါေစလို႔ …
ယုယအိမ္
ဓာတ္ပံု-ကိုႏုိင္ (ေပၚျပဴလာ)
0 comments:
Post a Comment
Download လင့္ခ္မ်ားပ်က္ေနပါ ေက်းဇူးျပဳၿပီး Comment မ်ားေပးသြားၾကပါရန္